zondag 2 augustus 2009

Weer terug



Dagpauwoog

Na een heerlijke ontspannen vakantie in Zuid-Duitsland staan we weer in ogen met de realiteit. Ook in Nederland was het goed weer geweest en het gras en onkruid had hiervan goed geprofiteerd en stond hoog. Maar ook planten die we, dachten we, zover hadden gesnoeid dat er vast geen leven meer in zou zitten, waren uitgelopen en bloeiden prachtig.


Koolwitje

Zo ook de vlinderstruik. Deze had ik flink moeten snoeien, omdat het uitgegroeid was tot een oncourante struik en waarschijnlijk toch weg moet vanwege een garage. Vlinders, bijen, hommels ... het was een drukte van jewelste in de vlinderstruik.


Kleine vos

5 opmerkingen:

Lien zei

Schitterende foto's!!
Ja alles staat hier ook enorm in de hoogte te schieten, vooral het onkruid natuurlijk.
Het gras is gelukkig een keer gemaaid terwijl we weg waren....

Aranka zei

Ja leuk die vlinderstruiken. We hebben er ook twee (een paarse en een witte), kleintjes nog, maar die zitten overvol met vlinders.

atelierlemlem zei

Prachtige foto's! Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!! Kunnen jullie er weer even tegen... Die vlinderstruiken zijn echt heel mooi, helaas heb ik er geen in mijn volle tuintje, maar ik fiets altijd langs een plantsoen vol vlinderstruiken en inderdaad; ze zitten vól met vlinders...

Aranka zei

Dank je voor het aanbod van de olijfkomkommer - daar ga ik graag op in!
groetjes, Aranka

Brad zei

these photos are so beautiful !